پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118159
عوامل نسل کشي کردها در عراق دوباره در يک قدمي آنها هستند/ مقابله با اسلام هراسي از راه معرفي اسلام ناب
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1378

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع رساني سپاه حضرت نبي اکرم (ص)، سردار محمد رضا نقدي در اجتماع بزرگ هم انديشي روحانيون، علما و ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و تشيع استان کرمانشاه که ظهر امروز در مجتمع فرهنگي رفاهي بعثت برگزار شد، اظهار داشت: امروز مجد و عظمت و کرامت ملت ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي را مديون شهداي مظلوم اين کشور از شيعه و سني و روحانيون هستيم.

در سي سال گذشته شاهد تحقق وعده هاي الهي بوديم

سردار نقدي گفت: در سالهاي بعد از پيروزي انقلاب آنچه را که در روايات و کتابها خوانده بوديم و براي ما وعده داده شده بود به چشم هاي خود مشاهده کرديم. ديديم که وعده الهي محقق شدني است و خداوند خلف وعده نمي کند. هرکس خدا را ياري رساند بدون ترديد خداوند يار او مي شود و او را از گردنه هاي صعب العبور تاريخ عبور داده و بر قدرتش اضافه مي کند و ملت ما مصداق بارز همين وعده هاي الهي بود.

وي تصريح کرد: ملت ما روزي که به همه قدرتهاي شيطاني عالم پشت کرد در واقع روبه سوي خدا آورد و از همان ابتدا نيز هيچ قدرت وابسته به دستگاه هاي شيطاني شرق و غرب نبود که در برابر ايران و انقلاب ما صف ارايي نکند اما ديديم که در همين مناطق غربي کشور با دست هاي خالي انواع و اقسام گروهک هاي زاييده شرک و نفاق را پاکسازي کرديم.

وي هشت سال دفاع مقدس جوانان و مردان و زنان اين کشور را هم نمود بارز معامله ملت با خدا عنوان کرد و اظهار داشت: ما در آن سالها آرزو داشتيم که بتوانيم پاسخ حملات موشکي رژيم صدام به تهران و شهرهاي ديگر کشور را بدهيم. دانش اين را نداشتيم که پايتخت عراق در ??? کيلومتري مرزهاي خود را در پاسخ به حمالات آنها هدف قرار دهيم اما ايستاديم و با دست خالي به وعده خدا دلبستيم و مي بينيم که امروز هيچ نقطه اي از جهان نيست که در تير رس فرزندان ملت ايران نباشد حتي از مرزهاي زمين عبور کرده و ماهواره هايي ايراني را در مدار قرار داديم. اين تحقق وعده خداست.

فرمانده سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: در عرصه ديپلماسي نيز همين قاعده برقرار بود که ما بايد ارتباطات ديپلماتيک خود را با چندين واسطه ريز و درشت برقرار مي کرديم اما امروز قدرتهاي جهان براي مذاکره با ايران سر يک ميز مي نشينند و اين ما هستيم که معادله را تعيين مي کنيم زيرا آنها مي دانند که در هيچ عرصه اي حتي پيچيده ترين دانش ها و فناوري ها نيازي به آنها نداريم.

نام حزب الله به عنوان يک قدرت منطقه اي طنين انداز است/ پاسخ حمله به فلسطين امروز موشک است نه سنگ

سردار نقدي در بخش ديگري از سخنان خود به تأثير اين اخلاص در عمل بر روي ساير ملت هاي جهان اشاره کرد و گفت: امروز حزب الله لبنان در کشوري که اسرائيل مي توانست در نصف روز به پايتخت آن برسد مي تواند رژيم صهونيستي را پس از ?? روز با فضاحت به عقب براند و بشکند. نام حزب الله امروز به عنوان يک قدرت موشکي در جهان لرزه بر اندام سپرهاي آهني اسرائيل انداخته است. در فلسطين نيز مي بينيم که نداي امام (ره) آنها بيدار کرده است و مردمي که روزي با کمان هاي سنگي و چوب در برابر اشغالگران قدس مي ايستادند امروز هر حمله اي را با موشک و در تلاويو پاسخ مي دهند.

وي تمام اين تحولات و قدرت روز افزون جبهه انقلاب و مقاومت را همان معامله با خدا و قول و عده افزايش قدرت سپاه حق عنوان کرد.

نتيجه حمله به سوريه تشکيل ارتش مومن مردمي در خط مقدم مقاومت بود/ تکرار تجربه سوريه در عراق

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در بخش ديگري از سخنان خود به اتفاقات اخير منطقه اشاره کرد و گفت: در اين ميان اسرائيل و آمريکا براي احياء خود از شکستهاي طولاني بازي را به سوريه کشاندند و بنا داشتند يک محور جدي عليه مقاوت تشکيل بدهند اما امروز مي بينيم که يک نيروي بسيج مردمي بزرگ در سوريه جايگزين ارتشي شده است که قبلا به راحتي و چندين با از اسرائيل شکست خورده بود و اين باز هم بر مبناي تحقق وعده خداست.

وي با اشاره به اينکه کسي جز رهبر انقلاب اين افق را براي سوريه اي که در چنگال تکفير افتاده بود پيش بيني نمي کرد، گفت: بعد از تسلط ارتش مردمي سوريه برگزاري انتخاباتي با حضور ?? درصدي کار را يکسره کرد اما آمريکا در عين حماقت و بعد از شکستهاي پياپي در هر جايي که ورود پيدا کرده بود اينبار مي خواهد آزموده هاي شکست خورده خود را در عراق بيازمايد.

سردار نقدي وضعيت اتفاق افتاده در عراق تلفيقي را تلفيقي از پيوند نادان هاي شکست خورده بعثي و بريده ها و پرورش يافته ها در زندان گوانتانامو توصيف کرد.

وي ادامه داد: آمريکا و اسرائيل با هزينه هايي که در سوريه روي دستشان مانده است وارد معرکه عراق شده اند و با استفاده از غفلت دولت مرکزي اين کشور که به دليل حساب بردن از آمريکا پسمانده هاي خائن دولت بعث را با نيروهاي مومن جايگزين نکرده بود توانسته اند اين قائله را در عراق راه بياندازند به تصور اينکه مي شود خط مقابل جريان مقاومت را در عراق ساماندهي کرد.

سردار نقدي ماجراي عراق را توطئه اي در بدو تولد شکست خورده عنوان کرد و گفت: حماقت آمريکا در اين است که دست روي فرد يا افرادي گذاشته که نه در جنوب عراق، نه در کردستان و نه در ميان اهل سنت پايگاهي ندارند.

نا اميدي آمريکا از همه حربه ها آنها را به توطئه جنگ مذهب با مذهب رسانده است

وي گفت: انگليس، امريکا و اسرائيل انواع و اقسام ترفند ها را در قالب ليبراليسم، سوسياليسم، کمونيسم و … براي در هم کوبيدن جريان مقاومت مدتها است که آزمايش کرده و با شکست مواجه شده است و امروز گمان مي کند که از وراي اين شکست ها بايد به سياست شکست مذهب در لباس مذهب روي بياورد و مي بينيم که تروريستهاي چند مليتي را با ريش و تسبيح بزک کرده و گمان مي کند که مي تواند اين را به مردم بقبولاند که مسلمانان در مقابل مسلمانان هستند.

سردار نقدي تصريح کرد: چه کسي باور مي کند که اين جنايت ها از يک مذهب و دين سر بزند؟ چه کسي باور مي کند که يک مذهب زن باردار را به قتل برساند و جنين او را از شکمش بيرون کشيده و سر ببرد و بعد ادعا کند که مثلا اهل سنت است؟ اين توطئه مضحک را چه کسي باور مي کند و کيست که نداند اين رفتار بي رحمانه براي بدبين کردن جهاني که به اسلام گرايش پيدا کرده است اتفاق مي افتد؟

وي افزود: امروز اينها جنايت مي کنند و از آن تصوير تهيه کرده و در فضاي مجازي و ماهواره ها منتشر مي کنند. کدام ابلهي از جنايت خود حتي اگر عصباني بوده باشد تصاوير مستند تهيه کرده و در جهان پخش مي کند؟ آيا درک اين موضوع ساده نيست که بدانيم انها از موج اسلامگرايي در قلب اروپا و به وحشت افتاده و امروز اين صحنه مصنوعي را عليه اسلام راه انداخته اند؟ علماي اهل سنت در عراق، مولوي جنگي زهي، شيخ الاسلام و بسياري ديگر از علماي اهل تسنن را چه کساني به قتل رساندند؟ ترديدي نيست که اينها نه سني هستند و اصلا مسلمان.

سردار نقدي با اشاره به موج اسلام گرايي در غرب گفت: خود پژوهشکده هاي آمريکايي امروز اعلام مي کنند که در تاريخ هاي معيني براي مناطق مختلف اروپا و تا حد اکثر صد سال اينده اکثريت جمعيت با رشد فعلي گرايش به اسلام، اسلامي خواهد بود. اين موضوع است که آنها را به وحشت انداخته و اين گونه به نام دين جنايت به راه انداخته اند.

سران کردستان عراق از ديدن واقعيت ها غفلت نکنند/ عوامل نسل کشي کردها دوباره در يک قدمي آنها هستند

وي با اشاره به برخي سخنان از سوي سران منطقه کردستان عراق گفت: بسياري از افرادي که در کردستان در برابر اين وضعيت غفلت کرده اند اگر به خود نيايند براي آنها پشيماني رقم خواهد خورد. مگر فرامموش کرده اند که همين طايفه بر سر مردم حلبچه چه آورد؟ مگر مردم کردستان فراموش مي کنند که به نام عمليات انفال نسل کشي کردها را راه انداختند؟ آيا در ميان جريان کنوني سران همان جنايت ها را نمي بينند؟

رئيس سازمان بسيج مستضعفين به مشاهدات خود در جنگهاي نامنظم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: قلب انسان مي سوخت که چه جنايتهايي در خانقين و دهوک رقم خورده است. مردم را کشته و يا کوچانده بودند، روستاها و قريه هايي که با خاک يکسان شده بود و حتي چشمه هاي آب را نيز با تزريق بتون خشکاندند که مبادا رهگذري زنده بماند. در غير از مناطق کرد نشين و در بصره نيز که اصلا زنده زنده جوانها را در چرخ هاي گوشتي مي انداختند و مي کشتند.

نقدي ورود آمريکا به وادي عراق را تکميل تحقق وعده الهي به شرط هوشياري مسلمانان دانست و گفت: امروز عطش انسانهاي ازاده عالم از پاکستان تا عراق و شام و لبنان و بسياري از کشورهاي اسلامي براي آزادي قدس در اوج خود قرار دارد و بعد از ايجاد بسيج مردمي در عراق و شکست دسيسه عقيم آمريکا شاهد خواهيم بود که خود اينها براي رسيدن به قدس معبر مجاهدين خدا را ساخته اند اما شرط آن بيداري در برابر توطئه هاست.

سردار نقدي اصل هدف ايجاد نا امني و نا آرامي در عراق و سوريه را اسلام هراسي عنوان کرد و گفت: الگوي موفق جمهوري اسلامي و آمار فزاينده گرايش به اسلام باعث شده است که تمام هم و غم آنها بدبين کردن مردم عالم به اسلام باشد که اگز هوشيار نباشيم بعيد نيست که بتوانند به اهداف خود برسند. آنها از يک سو بدبيني ايجاد مي کنند و از سوي ديگر براي عدم انسجام مسلمانان در برابر اين دسيسه ها تفرقه مي اندازند و با ايجاد شبکه هاي ماهواره اي به ظاهر شيعه عليه اهل تسنن و برعکس بر اين تفرقه ها دامن مي زنند.

وي گفت: پس از مصاحبه من در خصوص چرايي استقرار شبکه هاي تفرقه افکن در خاک بريتانيا و لندن شبکه بي بي سي مستندي را از پشت صحنه اين شبکه ها و در مصاحبه با عوامل انها تهيه کرد که اگر ما در لندن هستيم ولي پولي از انگليس نمي گيريم . اين حماقت تشکيل داوير تفرقه افکن در خود خاک انگليس امروز دست انها را رو کرده است.

بايد با صداي رسا اسلام ناب را در ميان موج اسلام هراسي معرفي کنيم/ اينجا فصل انتخاب ملتهاست

سردار نقدي با هشدار اين موضوع که اگر بيدار نباشيم و فرياد نزنيم که اين صحنه آرايي هاي دشمن اسلام نيست بايد منتظر تحمل سالها مشقت باشيم گفت: در پيچ تاريخي و برهه اي حساس هستيم که بايد شيعه و سني با حفظ انسجام و حدت خود اعلام کنند که اين اسلام قتل و کشتار دو دستگي مصنوع دست آمريکا است و اسلام واقعي همين عطوفت و مودت و پيشرفت در ايران اسلامي است که به يمن همزيستي شيعه و سني و همه اقوام ايراني رقم خورده است.

وي با اشاره به اينکه امروز فصل انتخاب ملت هاست گفت: بايد اسلام ناب را به بشر درمانده در شرق و غرب معرفي کنيم تا به عنوان يک الگو در يان دلزدگي از مکاتب دست ساز بشر به آن روي بياورند که اگر هوشياز نباشيم بايد براي يک قرن ديگر کشته بدهيم و صدام ها و ويتنام ها را تحمل کنيم.

وي در بخش پاياني سخنان خود تصريح کرد: توسعه و پيشرفت اقتصادي را نبايد فقط اط دولت توقع داشت بايد بسيج مردمي در راستاي رفع مشکلات شکل بگيرد و در کنار وحدت و انسجام مشکلات حل نشده کشور مخصوصا در غرب را برطرف کنيم.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html